A marketing aktuális kérdései szekció
tanszékek
- Ergonómia és Pszichológia Tanszék
- Közgazdaságtan Tanszék
- Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
témák
kulcsszavak
adatvédelem az interneten (1) · amerikai sminkmárka (1) · digitális marketing (1) · divatmárkák (1) · étkezési szokások (1) · felhasználói élmény (1) · férfi (1) · fmcg termékek (1) · fogyasztói attitűd (1) · fogyasztói magatartás (2) · fogyasztói preferenciák (1) · fogyasztói vélemény (1) · gamifikáció (1) · generációs marketing (1) · gépi tanulás (1) · használhatóság (1) · közösségi média (1) · luxus divatházak (1) · mama hotel (1) · marketing (2) · motiváció (1) · nemzetközi kérdőív (1) · online marketingkommunikáció (1) · önállósodás (1) · pop-up üzletek (1) · speciális vevőkör (1) · szépségápolás (1) · új márka bevezetése (1) · vásárlási szokások (1) · vásárlói elköteleződés (1)Több kulcsszó »
konzulensek
-
Bíró-Szigeti Szilvia Dr.
(2 dolgozat) -
Kelemen-Erdős Anikó Dr.
(2 dolgozat) -
Pataki-Bittó Fruzsina Dr.
(1 dolgozat) -
Szalkai Zsuzsanna Dr.
(1 dolgozat) -
Iványi Tamás Dr.
(1 dolgozat)
Több konzulens »
dolgozatok
Összesen 7 dolgozat. Összes dolgozat »